Veelgestelde vragen

bestelling en levering

vraag: wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
antwoord: bestellingen worden binnen 24 uur verzonden en je ontvangt een track & trace-code zodra je pakket onderweg is. de verwachte levertijd is 3-6 werkdagen, afhankelijk van de drukte bij de vervoerder.

vraag: de verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
antwoord: in 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt tijdens het leveringsproces. je kunt de status van je bestelling opvragen via e-mail.
heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? neem dan contact met ons op.

vraag: ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
antwoord: omdat we met verschillende leveranciers werken, kunnen producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. als er items uit je bestelling ontbreken, ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. onze excuses voor het ongemak.

vraag: wat zijn de verzendkosten?
antwoord: de verzendkosten nemen wij voor eigen rekening.


ruilen en retourneren

vraag: ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
antwoord: ja, je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retourneren zonder opgaaf van reden.

vraag: ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
antwoord: als je niet tevreden bent over je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. het product mag geen gebruikssporen bevatten.
een retourzending dient altijd te zijn voorzien van een track & trace-code. de zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.


track en trace

vraag: de track en trace-code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
antwoord: vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf, is de track & trace-informatie beschikbaar. houd er rekening mee dat er enige vertraging kan zijn tussen het moment van verzending en het bijwerken van de status.